Auta:      
Viper Kilo eRko

Viper

Auto jsem koupil před třemi lety v jedné vesničce nedaleko L.A. byla to pravá Škoda 100, což jsem potřeboval z důvodu malého povinného ručení. Stálo mě pouhých 500Kč, protože vůbec nevypadalo jako auto, byla to karoserie bez motoru na čtyřech kolech, bez oken, dveří atd. Do garáže jsem s ním tedy poprvé přijel na laně a k brždění mi sloužila jenom ruční brzda. Po dovežení zbytku dílů začalo skládání puzzle, tak mi to připadalo, protože v tu dobu byly mé znalosti o škodovkách velice chabé, vždyť to bylo mé první fáro, ale už jsem přemýšlel o tom jak budu Vipera vylepšovat, aby se něčím lišil od sériového provedení. První nápad: nastříkání bílých rychlých pruhů, aspoň se z části zakryla modrá štětková metalíza, tento krupicový nástřik dělal předchozí majitel. Původní sedačky nahradily sedačky z Fiata Ritmo. Pak jsem sehnal kompletní palubovku ze Škody 110r z vrakoviště za 250Kč. Moc se mi líbila, ale zjistil jsem, že namontovat jí do auta bude dost náročné a na řadu příjde i úhlová bruska. V interiéru samozřejmě nechyběl ani sportovní tříramený volant. A teď jedna z nejdůležitějších věcí čímž je hnací agregát. Od známého se naskytla docela dobrá nabídka: motor ze Škody 120L za 500Kč (tomu nešlo odolat). Stav najetých kilometrů nezjištěn, avšak při pozdějších zkušebních jízdách bylo poznat, že motor neřekl ještě své poslední slovo. Pro zlepšení jízních vlastností se postaralo snížení přední části automobilu a nákup pneumatik Pirelli 165/65 R14. Takto upravená stovečka dosahovala max. rychlosti 140 km/h.

Úpravy:
Motor: Š120L
Dále: Viper pruhy(zvyšují rychlost) a modrá palubovka z eRka
  Sportovní volant a vlněné potahy